Sunday 12 June 2011

permulaan hidupku...

Alhamdulillah...selawat keatas junjungan mulia Nabi Muhammad S.A.W...serta nikmat yang diberikan oleh Allah S.W.T, kerana masih dikurniakan kesihatan, kehidupan yang begitu sempurna. Allahu rabbi..segala yang dicita-citakan tercapai, dan alhamdulillah, lewat malam begini aku berjaya membina blogku sendiri, sebelum ni asyik baca blog orang jer...rasanya tringin gak nak syer ilmu dengan orang lain...walaupepun, aku HANYA INSAN DHAIF, banyak yang aku perlu belajar, belajar dan terus belajar sehingga akhir hayatku...semakin banyak ilmu yang kita dapat, semakin mendekatkan kita dengan Allah, siapalah aku disisiMu ya Allah, HANYA INSAN DHAIF....jom kawan2, sama2 kita syer ilmu..sama2 tarbiyah diri kita dalam mendekatkan diri kepada Allah...peace! no war...Saya budak baru belajar, kalau ada kesilapan, tegur2 lah...=)

4 comments:

  1. JANGAN jemu menulis~medium dakwah masa kini..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum, kak...
    alhamdulillah, akhirnya....

    ReplyDelete
  3. permulaan yang baik,teruskan medium dakwah kerana dakwah itu dinamik

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah..terima kasih sahabat sekalian...doakan saya istiqamah berjihad melalui mata pena..segalanya mudah di hujung jari, namun manfaatkan ke arah kebaikan..dakwah bil hal, bil lisan wal bil internet...=)

    ReplyDelete